Ubezpieczenie biura

KALKULATOR                 

Sprawdź i ...                    

ubezpiecz swój biznes  

wycena

Ubezpieczenie biura wymaga skonkretyzowania przez ubezpieczającego wymogów jakie musi spełniać polisa. Aby określić na czym dokładnie powinniśmy się skupić powinniśmy przede wszystkim określić wartość przedmiotów wewnątrz biura z podziałem na elementy stałe oraz ruchomości i elektronikę. Należy przygotować metraż jaki posiada nasze biuro. 

  • Precyzyjne określenie wartości ma bardzo duże znaczenie, ponieważ w przpadku zaistnienia szkody ubezpieczyciel będzie zobowiązany do zapłacenia 100%  należnego odszkodowania. Jeśli zaniżymy wartości celem obniżenia składki, ubezpieczyciel zastosuje zasady proporcji i może się okazać, że odszkodowanie zmniejszy się kilkukrotnie, a przecież nie o to chodzi.

 

  • Przyjecie do ubezpieczenia wszystkich ryzyk jaki są prawdopodobne zmniejsza ryzyko, że w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego objętego polisą przyszłość firmy mogłaby być zagrożona.

Nie ryzykuj źle dobranej polisy.  Skontaktuj się z nami. 

ZA NASZĄ POMOC NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT!